بازاریابی رابطه ارزشمندی است که میان شما و خریداران کالا و خدمات شما برقرار می‌شود.

این رابطه می‌تواند آنلاین، شخصی، تلفنی، توسط ایمیل، دریک نمایش، در یک آگهی، توسط شنیدن، خواندن و یـا دیدن شکل بگیرد. این رابطه از لحظه‌ای که مشتری شما را می‌شناسد تا زمانی که از طرف شما توسط یک بازاریاب چریک زیرک ترغیب می‌شود ادامه دارد. اما اگر شما یک چریک نظامی هستید، احتمالاً بـرای شـما اتفـاق نخواهـد افتاد.شما آنچه را که چریک‌ها می‌دانند، می دانید – شما خودتان را به هر دری می‌زنید تا مشتری را جذب کنید و نمی‌خواهید آن مشتری را تحت هیچ شرایطی از دست بدهید. چون تشخیص می‌دهید که ایـن رابطـه ارزشـمند شـامل همان بازاریابی واقعی است – یک تجربه کامل(محض).وظیفه شما به عنوان یک بازاریاب چریک این است که هر لحظه از این رابطه را برای مشتری ارضاء کننـده، آسـان و ارزشمند کنید. زمانی که اینگونه عمل کنید، به درستی یک متخصص بازاریابی چریکی خواهید بود.

......

مطالعه ی متن کامل کتاب "بازاریابی چریکی" در سایت رسمی اینفو کتاب